Gwarancja jakości

Chcemy aby wszyscy klienci byli w pełni zadowoleni z naszych produktów. Jeśli w zakupionym kalendarzu jest jakiś błąd, zawsze staramy się to naprawić:

  • Jeśli błąd wystąpił z naszej winy naprawimy go na nasz koszt. Prześlij do nas kalendarz, co do którego masz zastrzeżenia a my przygotujemy dla Ciebie (nieodpłatnie) drugi, wolny od wszelkich wad. Jeśli nie chcesz oddawać wadliwego kalendarza możesz go od nas odkupić za połowę ceny. Jeśli nie uda nam się naprawić kalendarza w sposób, który będzie Cię satysfakcjonował, zwrócimy Ci pieniądze.
  • Jeśli błąd wystąpił z Twojej winy (pomyłka w tekście, niewłaściwe zdjęcia, itp.). Przygotujemy dla Ciebie drugi, poprawiony kalendarz za pół ceny.

Prawo do gwarancji jest bezwarunkowe. Klient nie musi spełnić żadnego dodatkowego warunku aby skorzystać z gwarancji. Dla celów poprawy jakości naszej pracy i uniknięcia błędów w przyszłości możemy poprosić o przesłanie zdjęcia uszkodzonego lub błędnie wykonanego produktu ew. protokołu szkody z poczty lub od kuriera jeśli klient takowe posiada. W przypadku jeśli wykonujemy w ramach reklamacji zamówiony kalendarz ponownie na nasz koszt możemy poprosić klienta o odesłanie nam reklamowanego produktu (wysyłka na nasz koszt).

Back to Top

Jeśli masz jakieś pytanie napisz je poniżej a odpowiemy najszybciej jak będzie to możliwe.
Telefon: 500 037 243
dostępny w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00
Na wszystkie maile odpowiadamy najdalej w ciągu 24 godzin.
Email: info@ouhmania.com
Pamiętaj! Kontaktując się z nami, przygotuj numer zamówienia, o które chcesz się dowiedzieć.