Chcemy aby wszyscy klienci byli w pełni zadowoleni z naszych produktów. Jeśli w zakupionym kalendarzu jest jakiś błąd, zawsze staramy się to naprawić:
- Jeśli błąd wystąpił z naszej winy naprawimy go na nasz koszt. Prześlij do nas kalendarz, co do którego masz zastrzeżenia a my przygotujemy dla Ciebie (nieodpłatnie) drugi, wolny od wszelkich wad. Jeśli nie chcesz oddawać wadliwego kalendarza możesz go od nas odkupić za połowę ceny. Jeśli nie uda nam się naprawić kalendarza w sposób, który będzie Cię satysfakcjonował, zwrócimy Ci pieniądze.
- Jeśli błąd wystąpił z Twojej winy (pomyłka w tekście, niewłaściwe zdjęcia, itp.). Przygotujemy dla Ciebie drugi, poprawiony kalendarz za pół ceny.
Prawo do gwarancji jest bezwarunkowe. Klient nie musi spełnić żadnego dodatkowego warunku aby skorzystać z gwarancji. Dla celów poprawy jakości naszej pracy i uniknięcia błędów w przyszłości możemy poprosić o przesłanie zdjęcia uszkodzonego lub błędnie wykonanego produktu ew. protokołu szkody z poczty lub od kuriera jeśli klient takowe posiada. W przypadku jeśli wykonujemy w ramach reklamacji zamówiony kalendarz ponownie na nasz koszt możemy poprosić klienta o odesłanie nam reklamowanego produktu (wysyłka na nasz koszt).